هر فعاليتي که در حوزه بهينه سازي سايت به غيز از بحث محتوا و لينک سازي انجام ميدهيد سئو تکنيکال است. سئو تکنيکال به طور کلي روي کد نويسي و کارآيي سايت تمرکز دارد. بخشي از
تگ هاي : html خروجي هر سايت در مرورگر به زبان html است. تگ ها در اين زبان يک برچسب هستند که معرف قسمت مختلف سايت است. به طور مثال: head, title و از مهم ترين تگ هاي html هستند.
اين تگ به گوگل زبان صفحه شما را نشان ميدهد. تاثير زيادي در سئو ندارد اما تعيين آن براي مرورگر اهميت دارد.
نمايانگر عنوان صفحه است و بسيار مهم است. در وب سايت ها براي هر صفحه بايد عنوان خاصي داشته باشيد. عنوان بيشتر از 70 کرکتر نباشد.
بيانگر توضيحاتي است در صفحه گوگل به عنوان متا نمايش داده ميشود. بيشتر تاثير متا در جذب مشتري است.
کلمات کليدي مرتبط با موضوع صفحه را مشخص ميکند. در سال هاي اخير استفاده از اين تگ بسيار مهم بود اما امروزه با تاثير الگوريتم هاي جديد کمترين ميزان اهميت را دارد.
اين تگ براي مشخص کردن نوع صفحه است و براي زبان فارسي بهتر است. استفاده شود.
اين تگ نشانگر بهينه بودن صفحه براي موبايل است. براي اينکه کاربر اجازه زوم در صفحه را نداشته باشد ميتوانيد user-scale را برابر صفر قرار دهيد. سايت هايي که بهينه نيستند اين تگ را ندارند.
به گوگل دستور ميدهد تا صفحات سايت را ليست نتايج نمايش ندهد و آنرا ايندکس نکند.
کاربرد اين تگ براي تاييد هويت به عنوان مالک در ابزار google webmaster استفاده ميشود. البته روش هاي ديگري نيز براي اعتبار سنجي وجود دارد.
نمايش دهنده آيکن سايت د ر مرورگر است که به تازگي در نتايج جستجوي موبايل نيز نمايش داده ميشود.
نمايش دهنده تم رنگي در سايت است. در اين تگ يک کد رنگي قرار ميگيرد. توجه داشته باشيد که تنها در مرورگر کروم پشتيباني ميشود.
نام نويسنده سايت را مشخص ميکند. برخي از طراحان وب اين تگ به عنوان امضاي خود در هدر سايت قرار ميدهند.
به ربات هاي گوگل و ساير سايت ها اعلام ميکند شما از چه سيستمي براي مديريت محتوا استفاده ميکنيد. بهتر است انرا حذف کنيد تا هکر ها به اين اطلاعات دسترسي نداشته باشيد.
براي نمايش لينک شما به همراه عنوان و توضيحات کمک ميکند. در شير اطلاعات در صفحات اجتماعي اين گزينه به شما کمک ميکند.
يکي از مهم ترين تگ ها که بايد در هدر تمام صفحات قرار بگيرند مشخص ميکند که آدرس اصلي اين صفحه چيست؟ در واقع اين تگ باعث ميشود تا محتواي تکراري توسط گوگل ايندکس نشود. در واقع براي مشخص کردن صفحات تکراري توسط گوگل به کار ميرود.
مشخص کننده پايان اعتبار صفحه است. به جاي اين کار ميتوانيد صفحه را حذف کنيد اما براي سايت هاي بزرگي که رويداد ها را درج ميکنند.
اگر در صفحه فايل هايي را از سايت ديگري فراخواني ميکنيد بهتر است اين کار را انجام دهيد تا سرعت لود صفحات با دريافت همزمان اطلاعات بيشتر و بهتر شود.
مشخص کردن استايل صفحه براي قالب هاي مختلف است. براي مثال اين حالت براي پرينت صفحات است يا خير. هميشه به ياد داشته باشيد تا حجم فايل ها را پايين نگه داريد.
براي نمايش نقل قول از يک سايت يا صفحه اينترنتي استفاده ميشود. در واقع با اين تگ بدون استفاده از لينک دهي مستقيم و نمايش اطلاعات آن به کاربر، مرجع آدرس به به گوگل ميدهيد. در داخل اين تگ ميتوانيد از تگ هاي مربوط به عکس و ساير فايل ها استفاده کنيد.
تگ ,سايت ,صفحه ,ها ,گوگل ,استفاده ,اين تگ ,تگ هاي ,در صفحه ,است در ,به عنوان
درباره این سایت